مدت زمان درمان ارتودنسی نامرئی چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 مهر 1400
بازدید : 324
نویسنده : mozhgan

بسیاری از متخصصان ارتودنسی اغلب با این سوال از سوی بیماران روبرو می شوند که درمان اینویزیلاین چه مدت به طول می انجامد؟ با اینکه متخصصان می تواند براساس وضعیت فردی هر بیمار به راحتی به این پرسش پاسخ دهند، اما پاسخ دادن به این پرسش به صورت عمومی بسیار دشوار است. برای اطلاع از یک چهارچوب زمانی دقیق، بهترین کار این است که به متخصص مراجعه کنید و از آنها مشاوره بگیرید. البته در این میان اطلاعاتی نیز وجود دارد که می تواند میانگین زمان درمان ارتودنسی دندان نامرئی را مشخص کند.

فرایند درمان اینویزیلاین 

اینوزیلاین از یک سری الاینرهای واقعاً نامرئی و فاقد BPA (بیسفنول آ) که به صورت سفارشی ساخته شده اند، برای مرتب کردن دندان ها استفاده می کند. هر الاینر موقعیت دندان های شما را اندکی تغییر می دهد. اینوزیلاین دندان های شما را به صورت افقی، عمودی و تغییر می دهد و حتی در صورت نیاز آنها را می چرخاند. این الاینرهای برای آن طراحی شده اند که مقدار مناسبی از فشار را در زمان مناسب بر مکان مناسب وارد آورد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی رایگان

چه مقدار زمان لازم است تا اینویزیلاین دندان ها را مرتب کند؟

اگر شلوغی دندان های شما خفیف است یا دچار برگشت ارتودنسی کامل شده اید، احتمالاً شما گزینه مناسبی برای اینویزیلاین هستید. اینویزیلاین دقیقاً مانند بریس های معمولی کار می کند اما از مجموعه ای از الاینرها بهره می برد که هر یک برای دو هفته مورد استفاده قرار می گیرند. برخی کارهای جانبی دیگر ممکن است مورد نیاز باشد، اما درمان می تواند در 14 هفته به اتمام برسد. شلوغی متوسط دندان ها، معمولاً در حدود 9 تا 18 ماه درمان می شوند. مشکلات پیچیده تر به مدت زمان طولانی تری نیاز دارند.

آیا اینوزیلاین از بریس های ثابت سریع تر است؟

عموماً سرعت درمان ارتودنسی بی رنگ، تا حدودی با بریس های ثابت قابل مقایسه است. حتی شاید در برخی حرکات دندانی خاص، اندکی آهسته تر هم باشد. اما به قول معروف، چیزهای خوب نصیب کسانی می-شود که برای به دست آوردن آنها صبر می کنند و درمان ارتودنسی هم نباید با عجله انجام شود.

منبع





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com